Definitieve BPV plan

Alle vragen over BPV portfolio
Plaats reactie
Kimberly
Berichten: 3
Lid geworden op: 07-01-2018 15:00

Definitieve BPV plan

Bericht door Kimberly » 21-01-2018 12:49

Ik ben bezig met het maken van mijn definitieve BPV plan, maar ik had een vraagje. Je moet een aantal dingen invullen over de organisatie waar je je stage gaat lopen. En ze vragen o.a. "welke producten worden door de organisatie gemaakt en/of welke diensten wordrn door de organisatie aangeboden?"
Wat bedoelen ze precies? Dingen zoals eerste lijns consulten? Rontgenfoto's? CT-svans? Echo's? Etc??

Verder moet ik ook een planning maken wanneer ik al mijn oefen en examenopdrachten moet maken. Ik neem aan dat dit schattingen zijn? Want ik zie dat je ook datums moet geven voor de evaluatiegesprekken. Ben zo bang om dat 2 jaar van de voren al in te schatten. Ik heb geen idee hoe snel ik ben...

melissa
Site Admin
Berichten: 17
Lid geworden op: 07-01-2018 13:43

Bericht door melissa » 22-01-2018 11:42

hey hey,

ik denk dat je dit het beste even aan je loopbaanbegeleider kan vragen....
want voor dit deel moet je ga ik van uit tenminste ook even met je dierenarts om de tafel ?

Conny
Berichten: 6
Lid geworden op: 07-01-2018 19:43

BPV plan

Bericht door Conny » 22-01-2018 12:56

Ik ben zo ver nog niet, maar het plan lijkt redelijk algemeen opgesteld. In een dierenartsenpraktijk worden voornamelijk diensten geleverd, zoals inderdaad consulten, medicijn verkoop (apotheek) en soms ook verkoop van overige verzorgings en voedingsproducten.
Verder lijkt mij dat het plannen van de uit te voeren opdrachten inderdaad een indicatie is...

Ik ben benieuwd of er medestudenten zijn die al BPV definitief hebben ingevuld?

Plaats reactie